بهترین مجموعه یادگیری انگلیسی برای فارسی‌زبانان BLE

۳۲۰۰۰۰تومان ۲۸۸۰۰۰ تومان ۱۰ درصد

هدف از تأليف كتاب حاضر، ارائۀ متني مفيد، سودمند، و نسبتاً جامع در باب مكالمات روزمرۀ انگليسي است كه با اتكاء به آن بتوان در جامعۀ انگليسي زبان، با افراد مختلف صحبت كرد و صحبت آنان را فهميد؛ و به عبارتي بدون نياز به مترجم با افراد انگليسي زبان، ارتباط برقرار كرد.


مؤلفين براي نيل به اين هدف، بيش از چهل كتاب انگليسي را، اعم از آموزشي و خودآموز، مورد نظر قرار دادند و با انتخاب متداول‌ترين و ضروري‌ترين واژگان، عبارات، و جملات زبان انگليسي براي افرادي كه قصد سفر به كشوري انگليسي زبان را دارند، و آوانويسي دقيق آنها به فارسي، در موقعيت‌هاي مختلف متون مورد نياز را گردآوري و تدوين كردند. سپس، بر حسب سلسله مراتب مورد نياز، موقعيت‌هايي را به فصول مختلف تقسيم نمودند تا بدينوسيله زبان‌آموزان به راحتي بتوانند به مطالبي كه مي‌خواهند، دسترسي پيدا كنند. هر فصل با ضروري‌ترين واژگان زبان انگليسي شروع شده و سپس جملات و عبارات مورد نياز زبان آموزان، آورده شده است. در ضمن آوانويسي فارسي و معادل فارسي دقيق براي اين مقولات ارائه گرديده است تا زبان‌آموزان به راحتي بتوانند آنها را تلفظ كرده و معناي فارسي را حفظ كنند. لازم به ذكر است كه حداكثر سعي به عمل آمد تا كتاب فقط موارد ضروري و متداول را داشته باشد، و بي‌دليل و بيش از حد نياز، حجيم نشود، چه در اينصورت نمي‌توانست مورد استفادۀ خيل كثير زبان‌آموزان قرار بگيرد.


در انتهاي كتاب نيز گرامر پايۀ زبان انگليسي به شيوه‌اي آسان توضيح داده شد تا زبان‌آموزان به همراه مكالمات، از نكات دستوري زبان انگليسي در مكالمات آگاهي يابند و با تسلط به آنها به راحتي بتوانند جملات درستي را ادا نمايند. در ضمن كتاب داراي لوح فشرده‌اي است كه تمامي موارد موجود در كتاب با انگليسي روان و سليس خوانده شده تا زبان‌آموزان علاوه بر متن نوشتاري، با گوش دادن به آن به راحتي نحوۀ تلفظ صحيح جملات را بشنوند و به راحتي به خاطر بسپارند. البته در برخي از جملات كتاب، علامت بلندگو را مي‌بينيد كه با كليك كردن روي آنها، آن جملات با صداي فرد انگليسي زبان خوانده مي‌شود.


آيا مي‌دانيد به مترجم نيازي نداريد!


 


كتاب حاضر مناسب‌ترين و مفيدترين اثر براي يادگيري واژگان (بيش از 2000 واژۀ پايۀ زبان انگليسي)، جملات، و مكالمات اصلي و كاربردي زبان انگليسي است. مخاطب اين كتاب اشخاص زير هستند:


— افرادي كه به كشوري انگليسي زبان سفر مي‌كنند،


— افرادي كه مي‌خواهند امتحانات مختلف، از جمله IELTS، TOEFL، و ... را به سهولت پشت سر بگذرانند،


— زبان‌آموزان ترميك مكالمۀ آموزشگاه‌ها،


— دانش‌آموزان مقطع دبيرستان.


 


كتاب داراي دو لوح فشرده است: يك لوح فشردۀ mp3 و يك لوح فشردۀ multimedia . موارد آورده شده در لوح فشردۀ multimedia عبارتند از: كل كتاب؛ 30 درسِ Learn to Speak English به همراه ترجمۀ فارسي و فيلم‌هاي آموزشي مربوطه؛ مجموعۀ Person to Person (ويراست سوم سال 2006) شامل 72 مكالمه با ترجمۀ فارسي؛ مكالمات مفيد برگرفته از سري New American STREAMLINE .


 


در ضمن نكات مهم گرامري زبان انگليسي به صورتي شيوا و قابل فهم در انتهاي كتاب گنجانده شده تا بدينوسيله زبان‌آموزان ديگر نيازي به منابع دستوري نداشته باشند.

اين مجموعه شامل موارد زير است:

1- كتاب بهترين مجموعۀ يادگيري انگليسي براي فارسي‌زبانان حاوي واژگان، جملات و مكالمات ضروري.

2- يك سي‌دي mp3 به مدت 6 ساعت با لهجۀ امريكايي، كه در آن تمامي كتاب خوانده شده است و قابل اجرا بر روي mp3 player، رايانه، موبايل، و ... است.

3- يك سي‌دي multimedia در برگيرندۀ:

- كل كتاب مكالمات انگليسي.

- مجموعۀ كامل interchange حاوي 100 مكالمه با ترجمۀ فارسي به‌ همراه بخش شنيداري آن .

- مجموعۀ كامل مكالمه‌هاي Learn to Speak English دربرگيرندۀ بيش از 30 مكالمه و فيلم آموزشي با ترجمۀ فارسي.

- مجموعۀ كامل Person to Person  دربرگيرندۀ بيش از 70 مكالمه با ترجمۀ فارسي به‌ همراه بخش شنيداري آن.

- گرامر پايۀ زبان انگليسي با توضيحات دقيق فارسي.

- كتابِ فرهنگ لغت 504 واژۀ ضروري زبان انگليسي.